Subject: Pöördumine seoses kodu kohandamise teenuse kitsaskohtadega
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 14:38:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Puuetega Inimeste Koda pöördub Sotsiaalministeeriumi ja Eesti Linnade 
ja Valdade Liidu poole kodu kohandamise teenuse kitsaskohtade ja 
kättesaadavuse probleemidega.

Lugupidamisega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with 
Disabilities

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja 
uudiskirjaga!